úterý 2. ledna 2018

TRUDIBABY ( Italská značka , dětské kosmetiky :-) )
Zdravím Vás moji milí :-*. Vítám Vás po delší době , ale ty co mě sledují už déle , tak vědí , že jsem ještě v šestinedělí :-). Už je mi , ale lépe a hlavně , už jsem se těšila , až začnu psát a celkově si začnu plnit to , co mám v plánu a , že toho není zrovna málo :-) . Mám pro Vás překvápko , pozorně sledujte můj profil na instagramu a instastories https://www.instagram.com/simonkapenglova/ , během týdne totiž přidám odkaz na můj YOUTUBE KANÁL a oficiálně první video :-* , snad se Vám to bude líbit. Teď už k samotnému článku , který jsem bohužel nestihla napsat před porodem :-* , jak jste si z názvu mohli přečíst , bude se týkat italské kosmetiky zn. http://www.trudibaby.cz/vyrobky-trudi-baby-care/ .
Dostala jsem možnost , tyto produkty pro Vás vyzkoušet .
Jedná se o šampon , sprchový gel , krém na tělo a obličej , ubrousky na zadeček a dezinfekční ubrousky ….. Začnu dezinfekčními ubrousky 
,, musím říct , že já bez nich nemůžu vyjít z domu , protože můj starší syn , když vidí louži , tak je jako ženská , kterou manžel vypustí do obchodního centra , tzn.,že do ní okamžitě šlápne ( v tom lepším případě ) . Jako příjemný bonus , ubrousky vůbec nesmrdí naaopak mají příjemnou vůni . Takže to mému synovi ani nevadí :-).
Ubrousky na zadeček jsou super , protože vyhovují jak Matyáškovi , tak jeho 3 týdení sestřičce :) . Krásně voní a nejsou nějak pokožce nepříjemné  :) . No a nevím co psát ke sprchovému gelu a šamponu , prostě super . 
 
A jako poslední tu zmíním krém na tělo a obličej , já ho tedy používám dětem pouze na pleť , jako ochranu před mrazem a celkově chladem a musím říct , že fakt dělá to co má :) ….........
Takže zlata moje , určitě mi do komentů napište , co nejradši používají Vaše dětičky a co máte nejradši :) .
PS : Dodatečně všem přeji , hodně štěstí v Novém roce , začněte si plnit své sny a jděte si za svým a stujte si za svým názorem , ono se to vyplatí ….... bez ozhledu na to , jestli se to líbí Vašemu okolí nebo ne .
Tak nezapomeňte sledovat můj instagram , budu ráda za každý odběr , like , tady i tam :-* . Mějte se krásně , Vaše SIM . <3





6 komentářů:

  1. Krásně napsané :) jen tak dále :) je dobre, ze děláš co te baví a stojíš si zatím :) a zo ze tě lidi pomlouvají, to tě posouvá dal :* jde vidět , jakou snahu do toho dáváš :* krása :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Jo Sabko , co na to říct snad jen velké DÎKY ❤️❤️❤️❤️❤️

      Vymazat
  2. Eliška Švenkova8. ledna 2018 v 10:42

    Musím říct zkusila jsem tuhle kosmetiku a za mě teda spíš za mého syna SUPER !! konečně něco počem nemá syn pupínky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost , kort jestli jsi to zkoušela po přečtení tohoto článku , nicméně i kdyby ne , tak je to super značka 🙂😘! Díky za milej komentář❤️

      Vymazat