pondělí 25. září 2017

Vysvětlení a nový článek je tady :) .... Tak šup udělat čajík , kávu  nebo skleničku vína a příjemné čtení :) <3

Ahojky všichni , už na instagramu jsem se omlouvala , že jsem se snažila využít poslední hezké dny , ale tomu je bohužel konec . 
Podzim je tu a já se rozhodla , že se začnu taky věnovat tomu , co mě baví , naplňuje a uklidňuje . Proto jsem se rozhodla pořádně a naplno rozjet blog , na kterém jsem tolik pracovala  a který mě stál dost úsilí , času a práce :) . 
Jak už jsem zmiňovala , tak podzim je tady a k tomu se i vztahuje tak trochu to o čem dneska budu psát :) . A to jest : 

Tajemství mé kosmetické taštičky , aneb věci bez kterých na podzim nevyjdu z domu .... :-) <3 

1.Antibakteriální gel : Jako první musím zmínit tento antibakteriální gel zn. BATH&BODY WORKS.

Nejen , že krásně voní . To , že jejich vzhled je naprosto bezkonkurenční :) , ale hlavně je účinný .
Řekla bych , že v dnešní době , spousta lidí hygienu rukou dost podceňuje.
Pro mě , jakožto brzo dvojnásobnou maminku , je naprosto nemyslitelné odejít z domu bez tohoto produktu  :-P :-)
2.Krém na ruce a jelení lůj : Jako další nezbytnost v těchto a zimních dnech , považuji hydrataci rtů a pokožky , zejména rukou za nutnost. Momentálně tu mám handcream zn. Balea s vůní broskve :) a jelení lůj od helle s příchutí jahody ..... V každém případě , je úplně jedno který krém , nebo lůj použijete . Důležité je to nepodcenit :-* !
3.Vlhčené ubrousky na brýle : Jelikož nosím brýle , tak musím mít vždy po ruce vlhčené ubrousky , určené na sklíčka . K tomuto produktu myslím není co dodat .
4.Pudr a štětec : Taková menší beauty sekce . Určitě mi nesmí chybět pudr a štětec , jelikož má pleť je spíše mastnější , tak jsem zvolila tentokrát pudr značky MISSS SPORTY SO MATTE ( odstín 001universal) a štětec RL .
5.Kapesníky : Zvolila jsem tyto malinké , protože se skvěle vejdou do jakékoliv taštičky :) ....
6.Zrdcátko , gumičky a sponky : Jako každé ženě , ani mě nesmí chybět nějaké malé zrdcátko a jelikož mám hodně dlouhé vlasy , tak je pro mě nezbytně nutné mít po ruce gumičku :)........ A říkáte si na co sponka ? Maminky mi dají za pravdu , že po porodu spousta vlasů vypadne , ale pak se "zplaší" a začnou znovu růst , ale bohužel už to není tak přitažlivé , jako ty dlouhé :) .... říkám jim Baby vlásky , jsou neskutečně nepřizpůsobivé a otravné :D , takže sponka je základ :D .......
7.Parfém : Nakonec nemůže chybět jakýkoliv parfém či tělový sprej :) .

Snad jsem na nic nezapoměla , řekla bych , že tohle jsou pro mě produkty a věci , které denně používám . Určitě mi napište , co používáte vy a jaké "must have " produkty jsou pro vás ty "nej" . Těším se na Vaše reakce , liky a jakoukoliv odezvu ;-) , mějte se super a krásný zbytek večera :-* Přeje SIM !





2 komentáře:

  1. Super článek jako vždy. Jednou budeš slavnaa. =*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😅😅😅ty jsi telàtko ! Ale děkuji❤️❤️❤️❤️

      Vymazat