čtvrtek 13. července 2017

          Přechod z mateřského mléka , na UM ....( Druhy UM , jak   jsme to zvládli , atd :) ........


Ahojky všichni , zdravím  Vás u nového příspěvku :). Je to opravdu náročné , ale snažím se přidávat co nejčastěji  a hlavně aby to stálo za to :) ..... Dnešní delší článek , bude opravdu spíše pro maminky , protože se bude týkat kojení a UM , samozřejmě pokud to někoho zajímá , tak jedině dobře :) ......

Abych to vzala úplně od začátku :) , prvních 6 měsíců po narození mého chlapečka jsem plně kojila , poté jsem začla dávat příkrmy k obědu , které mu okamžitě zachutnali . Pochopitelně jsem postupně přidávala jinou zeleninu a maso , během tohoto stravování jsem pořád kojila :) , hlavně v noci kdy se malej budil co hodinu a vyžadoval prso :) , je mi jasné , že spousta matek mě odsoudí , protože "cpu " malému UM , ale je to moje dítě i rozhodnutí ;) . Přesně po roce , jsem přišla do jiného stavu takže ať chci nebo nechci , tak Matyášek musel přejít na UM....... Zkoušela jsem uplně všechny značky od Hamé až po Sunar , ale nic jsem do svého syna nedostala :( , bylo to těžké měla jsem prokousnuté bradavky , malej nechtěl spát , já nevyspalá a zkrátka to bylo velice náročné :-) .
 Po nějaké době , jsme jako poslední vkládali naděje do značky  HIPP .



Musím říct , že to byla ta nejlepší volba , hned na začátek toto není reklama , jen čistě můj názor :).Všechny produkty jsou mnou zakoupené ;-). (tedy dárek od Dědy , nikdo nám to nedal :).)
Byla jsem překvapená že hned na první pokus , Matyáš vypil celou lahvičku dost jsem se divila :) , protože jsem na to nebyla zvyklá :-) . Mezi 6-7 dostal kašičku také této značky  , pak sem ho šla vykoupat , pohráli jsme si a okolo 8-9 dostal lahvičku mlíčka , když konečně usnul , tak jsem si říkala , kdy se asi vzbudí , no a světe div se on spal cca do 12 ,  pak se ještě trochu napil a spal až třeba do 4-5 rána . Pro mě to byly noci ,  kdy jsem se konečně vyspala , alespoň 4-5 hodin v kuse .
 Věřím , že každá maminka mě pochopí v tomto ohledu :) ( A co je obrovský plus , že většina mlíček co jsme vyzkoušeli , vubec nevydrželi .... ani do půlnoci . Toto když udělám a Matyášek nevypije celou láhev , tak si to dá okolo té 12 .... a je stále dobré :) .....).....Nebudu ani počítat ,  kolikátou krabici UM od HIPP doma mám . Bohužel to je  teď náročnější , ani HIPP nepomůže , protože když rostou zuby a hlavně stoličky tak to prostě holt bolí :) , ale i tak , jsou ty noci snesitelné :) .....
 Každopádně jsem se rozhodla , vyzkoušet i jiné produkty této značky :) ...... Ubrousky , mycí gel , krém na tělo , dokonce vlastně masové příkrmy  a různé pochoutky ..... zkrátka a dobře nebyl jediný produkt , jediná pochutina která by nás zklamala ....... :) . ...... Za mě jednoznačně tato značka a jsem ráda , že mám jistotu , pokud nebudu druhé miminko z nějakého důvodu kojit , přestože doufám , že budu moci .....tak vím , že když dostane .... něco z těchto výrobků , nebo pokud použiju ....tyto produkty ....tak to bude to nejlepší a hlavně vim , že je to opravdu tak jak je ve složení napsané :) ....Vím dnešní článek je opravdu jedno velké čtení , ale věřím a doufám , že to třeba některé z maminek  a těhulek  pomůže :) .....Každopádně příští týden už to bude článek o kosmetice , nákupech a bude přiložené malé překvapení , tak se můžete těšit :) ... Užijte si zbytek večera , budu ráda za jakékoliv komentáře :) , oběr a like :) ....Mějte se krásně a přiští týden se těšte  :) ..... SIMČA

Taková mini ukázka :-D ..... Už druhá lahvička :) .

5 komentářů: