úterý 24. dubna 2018

Jsem z5 🙂🙂, byla jsem naivní , když jsem si myslela , že budu přidávat článek 2krát do týdne , nicméně jsem tady a děkuji všem , kdo čtou mé příspěvky , sledují mé fcb stránky přesto , že tam nejsem denně ❤️💋. Dneska pro Vás mám , hodně osobní a citlivé téma a to je Adopce .
Řekla bych , že spousta lidí si plete pojmy s dojmy a vlastně neví co to přesně obnášî a tak  ❤️.
Rozhodla jsem se , Vám zodpovědět Vaše nejčastější dotazy , na mou osobu ✋🏽👍.

1) Ty jsi adoptovaná ?

Ano

2) Kolik ti bylo , když si tě rodiče vzali ?

Rok a půl
3) Víš proč tě máma dala k adopci?

Nevím a ani to asi vědět nechci , vím jen , že byla hrozně mladičká ....

4) Chtěla by si ji někdy poznat ?

NE!!!!! Vnitřně jsem ji odpustila , nechci žít celý život v nenávisti vůči ní , ale není důvod se poznat . Já mám jen jednu mámu a tátu a to jsou ti kteří mi dali všechno a hlavně domov a lásku ❤️. A za to jim budu do smrti vděčná 🙂.

5) Máš vlastní sourozence ?

Jo měla bych mít sestru , jinak mám ještě bratra , který je taky adoptovaný.

6) Jak si se o tom dozvěděla ?

Ani vlastně nevím , ale rodiče mi to říkali asi v průběhu života , takže díky nim jsem nemusela absolvovat tu situaci , kdy se to dítě dozví na ulici , od kamarádů 🙂.

7) Poznamenalo tě to nějak ?

Tak na tuhle otázku , je hrozně těžké odpovědět , kort psaným slovem , v každém případě se o to pokusím .
Dokud jsem neměla vlastní děti , tak jsem to ani nějak nevnímala , ale když teď vidim , jak náročná je péče o miminko a jak moc lásky potřebuje , protože to je to nejdůležitější , tak mě mrazí při představě , že jsem tam někde prostě ležela v postýlce a plakala 🙂. Nicméně je naprosto pochopitelné , že ty sestry nemůžou být citově vázané k určitému dítěti 😱. Mamka mi vyprávěla , že jsem bývala velice smutné a tiché dítě , nechtěla jsem jíst atd ., když si mě přivezli domu (vím je to neuvěřitelné 😅). Ale oni mi vše vynahradili , dali mi to co jsem nejvíc potřebovala a to byla láska , domov a teplá náruč🙂❤️❤️❤️❤️. Muselo to pro ně být těžké a proto já s klidným srdcem mužů říct , že mě to díky nim , nijak zvláštně ne poznamenalo

 8) Adoptovala by si ?

Já nevím , na tohle se asi odpovědět nedá🙂❤️.

Moji milí , toto jsou nejčastější otázky , ohledně mě a adopce , určitě se neboj mi napsat do komentářů , co by tě zajímalo . Ráda odpovím na cokoliv s tím spojené :-) . Sleduj moji fcb stránku: https://m.facebook.com/Denikmlademaminky/ :
Instagram: simonkapenglova
Budu ráda  za každý odběr , like , komentář a určitě mi napište , pokud je tu někdo , kdo je na tom stejně jako já , zajímajî mě i příběhy ostatních 🙂👍. Příště se můžete těšit na "maminkovský" článek a to bude "co nosim ve své přebalovací tašce " , zkrátka a Dobre nezbytnosti které potřebujeme mimo dům . Bude i video , ale je to složité :-) potřebuji opravit notebook abych mohla stříhat 🙂, ale určitě o to nepříjdete , tak  se mějte krásně , užívejte jara a mějte se rádi Simona

Žádné komentáře:

Okomentovat